Zoek
Filters

Corana Nieuws

Header Corona vragen


Coronavirus (COVID-19) nieuws


 


Aangezien onze klantenservice veel vragen krijgt over het bezorgen van bloemen en of Bloomgift überhaupt nog wel bloemen vers bij de bloemenveiling Royal Flora Holland en kwekers kan inkopen, hebben wij deze nieuwspagina omtrent het coronavirus opgesteld. Hier kan je onze maatregelen lezen omtrent COVID-19 tot en met 6 april en vind je antwoord op veel gestelde vragen. Bloomgift en ook haar bezorgdienst Packs doen er op dit moment alles aan om de bloemen blijven te bezorgen en mensen elkaar nog steeds de mogelijkheid te blijven bieden om elkaar te verrassen met bloemen. Juist nu!

 

Algemeen 

  • De klantenservice van Bloomgift werkt momenteel vanuit huis en zijn via support@bloomgift.nl en via WhatsApp bereikbaar. Je kan nog steeds telefonisch een bericht bij ons achterlaten via 085-9020402. Je zal hier verder geen hinder aan ondervinden.

  • De verwerking van onze bloemen vindt nog steeds plaats in de bloemenveiling van Royal Flora Holland. Hier wordt er nog dagelijks gewerkt in verschillende shifts om zoveel mogelijk contact tussen mensen te voorkomen.

  • Alle zakelijke afspraken bij Bloomgift op kantoor gaan niet door. Wel zijn onze zakelijke account managers bereikbaar via: zakelijk@bloomgift.nl en ook deze werken momenteel vanuit huis. 

Button klantenservice contact 

 

Bezorging 

  • Als gevolg van overheidsmaatregelen en verplichte bedrijf- en/of winkelsluitingen door de Belgische overheid zijn er met onmiddellijke ingang en voorlopig tot en met zaterdag 25 april a.s. in België op zaterdagen géén bezorgingen van onze bloemen mogelijk.

  • De bezorging van onze bloemen wordt door de bezorger ondertekent na toestemming van de ontvanger. Dit doen we om het contact tussen de bezorger en de ontvanger te minimaliseren. De bezorger noteert de naam van de ontvanger en vermeldt COVID-19.

  • De bezorging van onze bloemen gebeurd contactloos en de bezorger bewaart 1,5 meter afstand om contact te vermijden.

  • Vanwege de hoeveelheid online bloemen bestellingen ligt er een enorme druk bij onze bezorgdienst momenteel. Onze bezorgdienst en haar partners doen er alles aan wat in hun macht is om de bloemen tijdig bij onze klanten te bezorgen en op tijd te sorteren. Er kan hierdoor vertraging optreden omdat ook zij hun werkomgeving zo gezond en veilig moeten houden en kans op besmetting te verkleinen. Houdt daarom je Track & Trace en de verzendbevestiging welke je van ons ontvangt goed in de gaten.

  • Het bezorgen van onze brievenbusbloemen, rozentaartjes en bossen bloemen of boeket draagt bij het in stand houden van onze maatschappij. Juist nu! Volgens het RIVM is het risico van besmetting van onze brievenbusbloemen of andere pakketten heel klein, maar niet uitgesloten.

 

Bestelling

  • Op dit moment kan je nog gewoon bloemen bij Bloomgift.nl bestellen. Echter vanwege het coronavirus (COVID-19) zijn de bloemen wel beperkt beschikbaar en kan het assortiment afwijken, maar heb je nog steeds een ruim aanbod bij Bloomgift.

  • Heb je een bestelling in onze webshop geplaatst en ben je benieuwd of je bestelling nog wel doorgaat. Vraag het onze klantenservice via: support@bloomgift.nl. In principe gaan alle bloemen bestellingen tot nader bericht van de bloemenveiling Royal Flora Holland gewoon door.  Aangezien de veiligheid van de medewerkers van zowel Bloomgift als bij Royal Flora Holland topprioriteit is, houden wij de bestellingen nauwlettend in de gaten of wij deze nog kunnen klaarmaken en blijven bezorgen. Bloomgift bereid haar voor op verschillende scenario’s, zodat wij onze bloemen grotendeels kunnen blijven leveren.